Ahad, 11 Disember 2011

# Cerita Pendek: Jamuan Pelajar Sastera.

Salam ^_^

Hai pembaca semua, maaf lama tak update blog.

Entry kali ni banyak gambar ye kawan-kawan yang budiman. Hehehe...

Pada 26 Oktober yang lalu, Cikgu kesayangan kami iaitu Cik Nor Aklima telah mengadakan satu jamuan special untuk pelajar-pelajar sastera tahun ini. Jamuan tersebut diadakan di rumah cikgu Ak5 dan persiapan untuk jamuan tersebut dilakukan sehari sebelum majlis makan-makan tersebut. 

Pada 25 Oktober, geng-geng sastera bergotong-royong membuat persiapan sambil dibantu oleh cikgu Ak5. Setiap pelajar ada tugas masing-masing. Kumpulan saya ditugaskan untuk membuat bergedil. Woah bergedil yang super duper sedap. Masih teringat-ingat rasa bergedil yang sedap tuh. Hahaha.

Cukup-cukuplah saya bercerita.... Sekarang jom layan gambar pulak...



 :: sila berikan perhatian kepada lelaki berbaju hijau ye? ::


:: lelaki berbaju hijau ada lagi. Chef terbaekkk abad ini. Hahaha ::



:: lelaki berbaju biru. Ini sesi malam ::

Ya, saya tahu saya memang rajin dan layak diberi pujian -_-

Ada lagi gambar. Jom tengok lagi...


:: pelajar-pelajar sastera 2011 bersama cikgu ::


:: merewang-rewang ::


:: masa untuk makan/penyampaian cenderahati kpd cikgu aklima ::


:: masa untuk makan ::




:: lepas makan-makan kenalah simpan pulak ::


:: yang berbaju hijau itu cikgu kesayangan kami ::


:: sesi bergambar dengan pelajar-pelajar lelaki ::


:: sesi bergambar dengan pelajar-pelajar perempuan ::

p/s: sayang cikguuuuuuu!

Akhir kata, di mana ada kamera di situ ada saya. Peace :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan